vad sa du att?

min fredag har varit toppen hittills. bra är det och bättre blir det. jag ahr varit väldigt trött idag så de ledde till att jag somnade två gånger på mattelektionen. jag slutade tre och jag kajsa och alex har redan varit i segeltorp och "hängt". där träffade vi många bekanta, ojojoj... på bussen satt nämligen min käre vän jacob. han var helt förtvivlad över att han hade tappat sin plånbok på bussen. jacob; vi lider med dej. på bussen hem träffade vi glimtoft och karlsson. jag och kalle snackade lite hockey och roade oss. nu sitter jag och kajsa och tar lite kort medans våra tortillinis kokar för fullt i köket. fan va fula vi är :D







fula är vi och fulare blir vi :D

nu är kajsa hungrig och skriker från köket att jag ska komma - kramar från emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0