varför funkar inte statestikfittan?

väl hemma från träningen och jag tog precis en dusch. exakt två sekunder och 36 hundradelar innan jag ska ta första klivet in i duschen så upptäcker jag att jag glömt min rakhyvel hos fader min * faaaaaaaan* jag fick ta mammas, euuuuuw :') förlåt mamma , förlåt mej själv.

och nu äre tänkt att jag ska tjata lite om de där jävla spanskaprovet vi har imorn. jag kan allt. S-A-J-K. men jag kan faktist mycket ( om man ljuger de vill säga ) jag har feta ångesten. men jag har kommit på en fett bra grej jag läste i en bok förut kolla de här :

varför heter det "tror på gud?" det måste ju betyda att det kan vara fel. han kanske finns och kanske inte. jag ska börja säga det om andra saker också. till exempel om mamma säger:

- har du gjort läxan emma?
-jag tror det.
eller:
- heter du emma?
- jag tror det
eller:
- vill du gifta dej emd mej?
- jag tror det.




amen och tack - jesus i frack - emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0