varför luktar min läxbok russin? skumt...

jag kan bara säga ett ord sombeskriver min läxlust; utrikesarbetsministersarbetaresmuff!. sååååå inte taggad på att göra läxa nu asså. är jag nånsin de? nej..

ni har inte glömt min hälsovecka aiiiight? det betyder ju att jag bara fått äta typ sallad och keso i typ sex dagar nu. fattarni vilken pers? tränat fem gånger den här veckan har jag gjort också, kör till med ett litet blink på den du *blinkblink*. nej men ärligt nu ska jag gå och tjocka pommes om det så är det sista jag gör här i livet!





DET ÄR SÅÅ LAST YEAR ATT RITA TANDSTÄLLNING PÅ APAN PÅ BIOLOGIBOKEN ! DÄRFÖR HAR JAG GJORT ETT LITE BLÄNK SOM ÄR DET NYA "IT"

puss från emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0