snor

aha nehe tydligen så vågar du inte svara på vem du är. men idag ska jag träffa julia , bea , ebba och hanna ikväll. och idag på långsjön så var jag med axel, tisse, danne, robin, carro osv! räcker det nu eller?

hallojjj. jag märker mer och mer att jag glider ifrån er. men jag skyller på att det är sommar och jag hinner faktist inte uppdatera. hehhe upptagen brud. jaa så är det faktist och nu är jag nyhemkommen från långsjön. jättevarmt och jätteskönt va det. schteeeeeeeeeeeek. först ska jag ta en dusch och sen ska jag börja göra mej i ordning för jag skulle till julias polare. de ska bli apnajs för den som va nyfiken. de enda jobbiga är att välja vad jag ska ha på mej.måste köpa lite snygga klänningar från nelly. har kollat ut några redan som skulle passa mej. tyvärr så får ni inte så mycket bilder för jag känner lite stress. men jag har tagit sjukt många så imorn... eller dagen efter de, eller efter de... så får ni garrat bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

för det första så var jag sarkastisk

och för det andra ................

2010-07-04 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0