bättre sent än aldrig eller hur är det man säger...?

på fredagen var jag på min kusins studentskiva. efter de gick jag ut med alex. dock glömde jag kameran när vi gick ut.

mupp...



ni ser vilket drag de va..


på lördagen åt jag , mamma , kajsa middag hemma hos marco. då såg jag ut såhär, som en anka typ.


och kajsa va söt


sen gick vi til dessi, sara var extra glad den dagen.


lekte med hennes söta hund. de tyckte bt i bakgrunden va kul.




igår / söndags, drog jag och krulli till långsjön. äckligt.




jag tog kort på några andra som också va där


sen åkte jag på bio. har typ bajs i ansiktet.


på bion va vi söta


sen åkte jag och fjong och solade.


jag tror att hon kan ha bränt sej


de va min helg, vi hörs näör jag somnat, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0