bilder kommer sen låvar med å

ooh how sweet man? fick springa till tåget för att alex äär så fruktansvärt seg! hade FÄTT med mysigt. det har man i och för sej alltid när man snackar skit med sina vänner. fan va najs tjejer. sen pallrade vi oss till statiol för för att köpa lite godis. jag köpte den nya chokladen med polka. aaawesooome. där stod tärnan och jocke (jag tror att han heter så ;$) de köpte cola. fy fan va de köpte cola ! sen hade vi lite mer deeptalk om konstiga människor. sen lite mer .sen mer. och sen tog jag bussen hem. och ´NU mina vänner, nu kollar jag och farsan på teve. han är så nöööööööööörd ! OMG pappa. tur att jag älskar dej ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0