du är så jävla ful , rakt från hjärtat

vi gör ett nytt försök att berätta om gårdagen efter mitt damputbrott som kom olägligt. jag vill börja med att säga att jag ljög för er. jag träffade inte alls skogis utan i sista sekund så blev jag bjuden på fest i tullinge. niisss tänkte vi men på tåget satt julia, nickan, iza, mimmi och matilda och de ville hellre att vi skulle med till kvarnbergsplan och vem fan åker till helvete om man kan vara i gamla älsklinghuddinge. inte vi! så vi drog med de och raggade upp några jävla från saltsjöbaden och solna som också skulle till kvarnbergsplan. de sket i den festen de skulle till och drog mycket hellre med oss såklart.. de va asskööna och asssnygga så det blev ju rätt tjill faktist. sen blev det efterfest hos nickan med oboy och macka (fyllekäääääk <3333333333333333)

och jag tänkte på nånting för typ fem minuter sen att ja skulle skriva men det är borta. fan också de va jätte viktigt!! aja idag har vi bara softat sönder vid poolen och jag har blivit asbrun mellan pattarna.l fy fan den du! här kommer lite bilder från i fredags, INTE igår alltså för er som inte fattar de. ni har säkert redan sett de eftersom ni kollar in min facebook hela tiden. hahaha ljug inte nu, jag vet att ni gör de...









vi hade jävligt roligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexiga emma !

2010-06-21 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0