förlåt för igååååååår....

godmorgon hjärtegull. jag lovade ju att sova ut idag ellerhur? jag håller vad jag lovar och nu är jag hungrig som ett svin. jag vaknade preciiiiiiiiiiiiiiis innan de gifte sej på teve. helt sjukt, som om min kropp var typ inställd på att vakna just när de svor eden :'). jag är ensammen hemma, har varit det sen tolv och kommer vara det betydligt längre. jag har två alternativ för kvällen. det kanske blir så att jag går ut. jag menar vissst jag är trött men väldigt utsövd så det borde jag klara hur tungt de än va igår. förlåt alla, det var inte meningen, det såg värre ut än vad det va , jag lovar. eller så stannar jag hemma med en bra film och en snäll kompis. vi hörs efter jag ätit i alla fall. pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0