godnatt sötisnosar :)

asså ååh yes det är någon som vill vara med mej imorn! nej driver, alla vill men yes till att vi drar in till stan. jag blev astaggad på att bränna pengar. tack gud för att du gjort mej smart och snygg så jag har lite betygspengar att bara shoppa för.

nu kom tommy, ska nog göra lite mat åt honom han verkar hungrig. haha. det blir ganska torra inlägg men jag har fasen inget att skriva. förresten så ska jag tydligen åka till liseberg under partillecup så då ses vi väl där alex och sara?

gnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg !

2010-06-29 @ 11:38:20
Postat av: emmahellgren

va söt du är , tack :) <3

2010-06-29 @ 17:23:57
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0