grattis farmor och grattis jocke lilja


kämpa...


fädi

 

kul att alexandra frågar mej om jag vill grilla med henne.... annars då? kalaset hos farmor blev en succé. bara massa russin! russinpartyyyyyy WOHIIIII yehh ! nej men ärligt vafan gör man på såna partyn liksom hallå? alla dissade min outfit, "jaha vad har du för strumpbyxor emma...hehe?" de är ett par jävla tights? de är fina:( precis som jag... jag är fin.. på insidan i alla fall. ni ska inte ta personen utifrån utseende. ugly do have soules!

vad ska du göra ikväll emma?:D inte ett piss vafan de är söndag? söndag är veckans tråk-dag. de vet väl varenda kotte! nej tydligen inte??? jag vill inte ut idag! jag va ute igår och i förrgår, de räcker. idag vill ja äta glass med jordgubbar och kolla teve med mamma. hejdå sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0