guds gåva

ojj vaknade nu glömde ställa klockan. jag har två saker att säga. det ena är att jag har bara sagt ett enda ord den här dagen. fett stolt! har hållt käften aslänge, absolut inte likt mej. men jag var tvungen att säga ett ord för det blev missförstånd med en tant på cykel =/ aja de ordet va "jahaa" i alla fall. de andra var att jag har solat utan bh ganska mycket och nu flagnar jag. AJJEE!

undra vem som bryter tystnaden? antagligen elin eftersom vi ska dra till gubbängen snart. fattar inte hur hon orkar när gud talar om att det kommer regna idag. våran buss går om två timmar och hon hinner inte gå in på datan. va? vad ska du göra i två timmar som tar sån himla tid? aja vi ses där eller hörs efter. (om jag har börjat prata de vill säga) ^^




"kvävs du inte av push-upen?" om jag ändå hade så stora tuttar !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful !

2010-06-18 @ 14:11:34
Postat av: Anonym

Sjukt snygg igen Emma !

2010-06-18 @ 18:34:29
Postat av: Matilda

sötaste emma :)

2010-06-19 @ 20:58:29
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0