ha det så kult på restaurangen

amen tja. jag hade feting med kul! till en början. sen mådde jag piss ! jag vet inte varför, fattar inte !!! så jag la mej i en säng uppe på rummet halva kvällen. de sög. fan också att jag alltid ska må så jävla dåligt? WTF , nödvädigt, tack gud! axel följde i alla fall mej hem och det ska han ha ett tack för. tack. som tur va så mådde jag betydligt mycket bättre när jag kom hem för mami hade gjort te och mackor till mej. jag säger ju att hon är världens bästa!!!!

imorn då?? jag ska sova. hela jävla dagen ska jag sova. har inte sovit ut på hela lovet, men imorn! då jävlar ska jag sova tills jag .... vaknar för då sover jag inte längre. åååååååååck sen ska jag bara göra saker jag känner för bland annat duscha , måla naglarna , sova , ta en ansiktsmask , sova och lite så. vi hörs då. om jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0