heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdåren

jag drev med pappa att jag färgade håret svart. han började seriöst grina i telefonen och sa "men emma du vet ju hur fult det blev förra gången" nejdå pappa jag ska inte färga håret svart, jag håller mej till blondt. ( än så länge ) fast det blev inte så ljust som jag ville faktist. fåj köpa meja fäj eftej missommaj.

ser ni mina vänner? när jag är hängig så håller jag uppdateringen på topp. jag skriver ju mer än kissan och dissan och de där tjejerna. då är det i alla fall någon som blir glad när jag är på deppmode. aja vi får hoppas att mitt griniga humör håller i sej till kvällen ! hej på´n stund :)

resultatet få ni om en timme , bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0