hej pussy

jag sitter på något hårt och de gör fruktansvärt ont i rumpan. är dock för trött för att resa mej. är hemma från alex nu i alla fall, fick med mej två piercingar. de hände en läskig sak på vägen hem faktist. tre snubbar kommer fram och hälsar på mej. jag hälsade tillbaka, vafan gjorde jag de för? i alla fall så gjorde jag de. sen började de prata om alkohol och jag låtsades lyssna lite halvt. helt plötsligt säger den ena killen. vi har varit med din bror idag. jag tänkte väl att de va väl bra. sen så började de rabbla upp vad jag gjorde i helgen. och helgen innan de. de va lebbit för att allt som de sa stämde. fy så jag sprang hem efter de!! 

är medveten om att bilderna inte spelar någogon roll men ni kan ju ana hur de ser ut i alla fall. puss
'



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hr du köpt shortsen? :)

2010-06-04 @ 06:46:24
Postat av: emma hellgren

neeew yoreker :)!

2010-06-04 @ 18:37:22
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0