i wanna be a billionarie, so fucking bad?

vi har fått en ny skrytare i gruppen, undra vem det  kan vara ......... är man söt får man ju betalt för det eller?
bara för att hela min feta släkt fyller år , tar studenten, har SLÄKTMIDDAGAR och aa allt det där kommer jag behöva gå upp sex imorn och sjunga för min pappa. vem kan sjunga sex på morgonen? asså inte ens miley cirys, cirus, cyrus, cyrys eller vad fan hon heter kan det? hon är ju typ världens bästa på att sjunga?????? inte nog med det, några timmer senare när man redan är död ska sitta på en flottig restaurang och äta middag också. otur eftersom jag missar fysträningen DAMM vad jag blir ledsen, ville så gärna gå. sånt e live. fys e inte mys.
andra laget here i come.
cool brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0