jag är lite hungrig, har du någon omgen frukt?

OMG! de en larv på mitt täcke förut. först blev jag rädd. sen blev jag glad. för larven hade en liten bajskorv som hängde utanför rumpan. det kanske låter fjantigt men de va väldigt farsinerande faktist. han kolla runt lite ( jag säger "han" till den för jag döpte honom till simon) och när han kollat runt lite så låg bajjkorven vipps på täcket. de va asballt! sen fick han flyga ner från ballkongen.

gud hörni, jag har käkat en macka och jorgubbar på två dagar och nu börjar jag blöda näsblod. undra om de har något samband? gud va jag måste färga om mitt hår ser jag nu. det ska bli en ljusare ton denna gång. asfräsct på stranden. jajaja nu ska jag fortsätta plugga moppe. hej då vänner :)



denna outfit finns nu i min garderob. snyggt huh? dock har jag inte köpt glajjerna, funtar på de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är allt ifrån? :)

2010-06-11 @ 19:19:23
Postat av: "anonym"

"snygging"

2010-06-11 @ 21:11:47
Postat av: emmahellgren

allt är från cubus, tackar :))

2010-06-12 @ 02:36:43
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Tjabba tjena hallå1

Hur står det till?



Glad sommar! :D

2010-06-12 @ 03:30:12
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0