jag har världens bästa pappa

jaa de va någon som undrade vem som skulle vilja träffa mej. jag förstår inte riktigt vad den menar men just idag va de sara som ville träffa mej och vi har stekt gal1 på långsjön. sen kom viktor och patrik med några kompisar. det var typ jättevarmt men ändå typ som att man andades i ett växthus och sen när vi skulle bada så ba vafaan.... det va ju svinokallt ju.. men man får ju ta de man får! sÅ rusade vi hem och sara skulle käka lite glass sen drog vi ner till moppeskolan. är förvånad huur grym jag är på att köra. staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! i alla fall så sitter jag hemma själv nu. fett laim. ska jag göra ett inlägg med bara bilder från midsommar kanske? vi får sse!

såhär har jag sett ut idag..



jättefula :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0