jordgubbar och mjölk <3

det är så stört gott! amagad orgazzzmmmm.. nej men jag har lite brådis. innan kvällens slut ska jag haaaaaa:

- duschat
- målat naglarna
- valt kläder
- packat
- duschat, fönat och plattat håret
- noppa min ögonbryn

körit värre maaaan! pallante ett piss. har varit med rude och gänget hela dagen vid långsjön, astjill faktist. meeee liiiike! och nu ska jag göra allt detta och imorn halv åtta kommer alex och sen bär det av mot malmköping eller vad de hette. hyffsat tung kväll framför mej men just nu ska jag njuta av lugnet innan stormen och äta mina jordgubbar. om jag inte hinner skriva imorn så vill jag bara hälsa en bra midsommar gott folk! kan man säga så...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0