mcdonalds suck my dick

ja jag vet att jag inte får skriva om vad jag äter och allt det där men jag måste berätta om min lilla tripp idag.
började med att jag och min fader skulle äta McDonalds mat. jag tar som vanligt en lilla meny och pappa något annat skit. när jag kommer hem fattas min cheeseburgare och min mcfeast dip. jag HATAR att gå back. jag får ett litet damputbrott men bestämmer mig snabbt att ta minicykeln ner till centrum. när jag väl kommer dit skäms dom som hundar. aaa det var det minsta ni kunde göra. jag fick helt ny mat och så fick jag en extra cola och en mcflurry, även en kupong på en happy meal. när jag väl cyklat hem ligger det tre cheeseburgare i påsen men inga POMFRITT?!?!?!?!?! jag slängde alla cheeseburgare i marken och tog cykeln IGEN. btw så måste det varit en rolig upplevelse för alla som såg mig cykla fram och tillbaka..... väl framme vid mcdonalds ger dom mig en stor pomfritt och två pajer. jag gick ju inte direkt back..... lökig cyklade jag hem igen och slängde mig i soffan. pjuh, arg, trött och största fettot de är jag det. nu väntar jag på emma, får en känsla av att hon inte kommer ........
ÄCKLIG BILD, JAG SYNS BARA I SPEGELN OCH SER UT SOM EN ANDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0