om skönhet vore kriminellt så borde jag få livstid, (gulligt)

jag fick dricka kaffe utan mjölk. ass vafan... hatar att inte ha mjölk hemma. men en kul grej, eller jag tyckte de. jag va på toa nyss och jag klarade att dricka och kissa samtidigt. har aldrig klarat de förut men i och för sej var det väldigt längesen jag provade sist. grattis till mej.

fick precis reda på att evelna inte ska med till landet på midsommar. seriöst pallante mer.... någon frivillig? nej men skit ire rå? skjut mej snälla. som tur är så är mina föräldrar inte som alla andras som tvingar med mej på saker jag inte vill. fett patetiskt liksom. men om jag inte ska med dit vafan ska jag då göra? alla andra har ju blivit medtvingade ... aja, ska upp fett tidigt imorn för elin ville kolla på eken , ses vi där eller? pusse





första bilden jag är taggad på på facebook. och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0