seks änd de sitty two

åååh precis när vi kommer till långsjön ( med äckligt vatten ) så blir det målnigt ute. gud gillar mej. vi tog ett dopp och satt och käka godis en stund sen ville alex hem. jag ville hellre spana på snygga kroppar men de va mest gubbar och bebbar. de funkar i och för sej men alex va kräsen! nu kan jag ge mej katten på att mamma tvingar i mej mat fast jag är spyfärdig. jag vet precis hur det funkar. efter de ska vi på seks änd de sitty, hoppas den är så bra som alla säger nu då.. nån som sett den? de kommer bli nis. sen hoppar jag på bussen till centrum. ska friteras lite, måste ju vara lite bruwnis imorn och på avslutningen. det blir fjong och jag idag. tjihhuu. efter de loooovar jag bilder från helgen. kan bara säga att emma har haft kul i helgen ojojoj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0