tänk på de ...

driver tror ni jag sitter vid datan hela sommarlovet eller? bara när jag snackar med er ju! i alla fall så är jag jävligt superduperglad över era kommentarer. även fast nästan ingen vill skriva sitt namn så kan jag ju ändå se att de är så många olika som kommenterar. jag vill att ni ska veta att jag blir jätteglad av att de är så snälla. tur att ni inte tycker att vi är såna där griniga bloggerskor som klagar på allt och alla. de här säger jag till alla för de här lärde min mamma mej. det är enkelt och ni har hört de föru. " det lönar sej att vara snäll i längden " så nu kan jag sova gott, pussimamen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så sjukt snygg Emma !

2010-06-15 @ 20:31:58
Postat av: emmahellgren

tack så mycket :)) <33

2010-06-17 @ 00:45:21
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0