töntig fjorrelista...

1. Vad står det i ditt första sms? "naaaaaw :')" , från tärnan

2.Vem ringde dig senast ?
mamma ;PPpppP

3. Är den 18 kontakten? cewe

4. Vem är kontakt nr 30?
 denise holmsten

5. vad står det på ditt 22 sms? "bra gumman , tittar ut på dig, älskar dej" , från mamma

6. Vad heter kontakt nr 5 på din mobil ? alex fors

7. Älskar du konakt nr 20 ? chris hermansson, hahha aarå!

8. Är kontakt nr 60 fin ? gluten, nää hahah fett ful :D

9. Har du kysst kontakt nr 43? erik lidin, hahha jaa faktist

kan ej fatta aatt jag gör den här otroligt löjliga listan....

10. Vad står det i ditt 19 sms ? "du kan inte tänka dej att ringa lite senare nästa gång :O)" från tärnan

11.Har du träffat kontakt nr 14 idag ? cajsa landegren, neeeppp

12. Har du gillat kontakt 50 mer än en vän? min mammas kusins pappa, nej jag lovar!

13. Vad står det i ditt 2 sms ?
"hänger du med och badar :) ?" från axel

14. Vad tycker du om kontakt nr 17? carolina arvidsson är jättegulli :)

15. Hatar du kontakt nr 42 ? emma hellgren, nej jag hatar inte mej själv, tvärt om :)

16. Hur känner du för kontakt nr 31? david larsson, han är lite tyst men ett plus till att han känner min pappa (Y)

17. Vem är kontakt 25 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? cornelia collin, jävligt söt och busig tjej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0