jag har inte bullfitt, petter har..

jaså jag som trodde att alexandra skulle rycka in när jag hade fullt upp. man kan inte räkna med någon back-up. i alla fall så kan jag väl pressa ur mej vad jag gjort eftersom jag inte har skrivit. de är så att efter skolan åkte vi hem till elif och spelade in den där förbaskade jävla spanska pjäsen. vi fick till oss många skratt mon tro! sen drog vi ner till illern och tjacka lite pirra. en sak till... jag har så sjukt jävla kul när jag är med den där ungen alltså. du är efterbliven på riktigt elin eliasson.

nu har mamma gjort ghips och dip. jaha nyss sa du ju at jag var tjock. blir man smal av chips vavavva? nej dåså. jag ska inte ha chips. får ta ett äpple eller nåt. imorn ska jag in till stan med kajsa och eftersom att jag är hennes speciella klädcoach så får jag äran att bestämma vad hon ska ha på sej på avslutningen. jag kan de där med kläder. apropå kläder så fick jag ett par jeans av Emel idag. tack så mycket. tightare jeans har jag aldrig varit med om faktist..


stöökogt ^



en jävligt misslyckad bild med tanke på att man kan ana bullfitt plus att de ser förkorta ut i ena benet. haha, man ska ju bjuda på sej själ hörde jag någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0