ooohooh vi är bäst.

hahahhahah! förlåt alex, jag kunde inte låta bli att trycka på "gilla-knappen" FACERAPED! :')

hej förresten. underbar kväll igår med många sjuka människor. vill ni att jag ska berätta lite? äh vi kör på. de började med att vi kom dit. vad annars...? trodde att de va maskerad, och jag gick direkt fram till rymdkillen med ascool guldig mormortröja och frågade va han hade klätt ut sej till. han va tydligen "astro-boy"! asfränt tills jag fick reda på att det inte var maskerad... (undra varför han hade guldglittrig tröja..) sen skulle alla glada studenter bada. det var kul för alla utom mej och matilda för det var vi som fick torka övervåningen en sisådär 500 gånger. när vi blev trötta på de så lagade vi lite fyllekäk och vad passar bättre än korv. jo juste, ingenting! jag lagade korv till trettio fyllon, fan va skabb, men de sket de blanka fan i. i de tillståndet tror jag ingen skulle banga på en klase bajs ärligt talat. då va klockan tolv och reste av kvällen fram till fyra så minglade vi lite med de enstaka snyggingar som va kvar.

många skratt blev de, gratis dricka och lättförtjänta pengar!


Kommentarer
Postat av: "natteravn"

sweet/cute! ;)

2010-06-14 @ 12:03:39
Postat av: " natteravn"

cute (L)

2010-06-14 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0