jag gillar bullar med stubb

vi bika ner en sväng till långsjön för att bade lite. jag fick skjutsa alex!!!! ja ni hör ju hur det låter, man ba ehhhh...? hämta upp sara, tävlade lite med henne , ingen lätt match men jag hade ju trots allt alex bakom mej. hon väger ju en sisådär 250 pannor. MINST. alex banga för hon är en fjärt. jag och sara var starka nog mot kylan. förutom att det var svinkallt så stod bager och 15 pers och tittade på när vi badade. mihiiiw myywws.

ställer klockan på 09.45 imorn. åker och pluggar på morgonen för då kan man göra någonting roligt efter vare ju tänk! fy fan va jag har ångest för den där uppkörningen serri....... man ska skjutsa läraren. vem fan äre som bestämmer nåt så hemskt. fan också nu måste jag sova. hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiit vad sexig du är Emma <3

2010-06-17 @ 21:06:34
Postat av: emmahellgren'

asså ? haha okej ... :)

2010-06-17 @ 21:44:52
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0