en lista wiiihoo

Ditt äldsta hångel? 91a (pedddoooovarningggg)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? noll
Vad tycker du om kärlek? de suger
När kramade du någon sist? idag
Kramade du någon speciell person? mamma, elif, tommy, pappa
Har du svårt för att bli kär? jag är en kräsen bitterfitta
När kysste/hånglade du med någon sist? hehe...
Är du singel? kan inte bli mer singel
När fick du senast en komplimang? för två sekunder sen eller nåt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
ja fyy helsiket!
Playat? playat haha, gay
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? på elverket eller vafan de heter, dåtid...
Gjort något riktigt dumt? för dumt..
Gjort något du verkligen ångrar? de är onödigt att ångra
Varit nykter på nyårsafton? jamen vafan
Åkt ambulans? på dagis fick man prova lite
Gjort nåt olagligt? inget speciellt..
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? en gång, aldrig mer
Slagit ner någon? biffen, vad mer vill ni veta?
Skämts över dina föräldrar? hahha nej , fett sköna!
Skämts över dig själv? nejeee vad har jag att skämmas över
Sagt jag älskar dig och menat det? ehh aah !
Tar du droger? mm
Dricker du? om jag blir bjuden
Vad har du på dig när du sover? tjosoj
Vad hatar du verkligen? att smsa! ring vafan,
Varit kär? i utseenden...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? vad tror du om mej?
Är du ensam nu? ne pappa
Vill du gifta dig? de verkar tjill
Vill du ha barn? nee , hängrumpa och hängpattar...

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
de vet jag inte..
Fick dig att gråta? kajsa...
Du delade en cigg med? julia
Du gick på bio med? mamma
Skällde på dig? det är jag som är kung, det är jag som skäller

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja faktist, en liten tår klämde jag fram faktist
Kramat någon? men jaaaaaaa!
Pussat någon? tommy pussade mej om de räknas
Köpt någonting? hela dan varje dag
Sjungit? i durremurrekurre
Saknat någon? pappa

Kommentarer
Postat av: ...

Vem är det som har svarat på frågorna ??

2010-06-22 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0