en långis.

ey what's up fellas?
äh ja jag kan engelska. pft. skrivningen har varit tiptop, jag vet. men jag har spelat handboll, eftersom våran KÄRA kronprinsessa har gift sig har ju hela stan städats ????? aa men snacka om slöseri med tid. iaf eftersom det var avspärrat kunde inte jag komma hem .. vad gör man inte när man står i regnet helt dyngsur medans det åskar, jo man rinnger m&m's. annat ord mormor och morfar. slagga där och jag gick och la mig halv tio, ja ni hörde rätt. HALV TIO. det har inte hänt på år.. ingen bryr sig om hur det gick i handbollen så varför ens säga?
kan passa på att berätta om min vecka, packar galet imorn, vid sju drar jag till öland. cashar in lite money och sen åker jag hem på torsdag. helt själv kommer jag behöva lifta hem, bu hu hu. när jag igen kommer till stockholm är jag ensam hemma, både hos mamma och pappa. woho. fetaste festen hos mig. aa fast neee, kommer hem kvart i elva, hur mycker orkar man efter sex timmar på en buss. nada. ska försöka ragga upp min mommo så hon hämtar, annars behöver jag flörta sönder med nnågon annan. resan är inte slut än, tidigt på fredagen ska jag med emma till hennes land, var?när?hur? spääningen är olidlig eftersom vi själva inte vet. det jag vet är att jag kommer hem på söndagen. om jag har tur hinner jag med fyra bussen som går IGEN till öland. fjuuh vad jag gillar att åka 6-timmars sträckor. väl på öland ska jag vara där en vecka, jobba och fecka galet , ironi på det mestadels men man kan ju alltid hoppas? aa böda here i come. folket jag vet att ni inte fattar någonting.
hey yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0