godmorgon bloggen

mitt internet slutade ju att funka!! jättejobbigt och jätteskönt. för en gångs skull slapp jag den här vidriga datan som jag egentligen hatar men jag vågar inte erkänna det. mihiw. men jag kan ju ändå berätta vad jag gjorde igår för ni har ju längtat så. jag fysade. punkt. inget mer liksom ni kan ju tänka er hur äcklig och svettig jag var och jag vill liksom inte gå in på mer detaljer. jag höll på att kräkas, min tränare dödade mej. mördarstyrka kallade vi det när vi var små, gissa om jag var mördad? eller nej förresten, det är ingen hhemlis jag vad död efter. inget snack.

aamen nuråå? asså helst av allt vill jag bara dra till stan och sätta mej i solen med en fet latte och ba fetsteka! gud va apnajs de låter visst? men de tycker inte mina vänner.... de vill hellre åka till rude och bada , det vill jag också men jag är tyvärr inte bjuden pga att rude har sagt upp kontakten med mej i en månad. buhuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0