and everybody know my name

god eftermiddag och hemskt välkommen tillbaka emma. tack. fyy va irri att jag ska ta allt från början. fan va otjill.... aja allt för er. jag hade det sjukt bra i alla fall. älskar allt och alla på de där stället. först käkar man ju den där äckliga maten som man bara måste trycka i sej för att det är midsommar. sen dansade vi små grodorna jag och alex. men de höll inte, min far tyckte att vi såg ut som fucktards så det va lika bra att sluta.

på kvällen fiskade vi och badade. typ jättenajs. jag klarade bakotvolt från bryggan. slå den ni? nej juste stela jävlar. idag söndag så åkte vi hem och jag har tagit en fet jävla dusch. kändes fan som att jag hade alla kryp i hela malmköping i håret. ny åär jag fräsch och ful. däckar snart sorry man men ni får fler bilder imorn.

imorn så trippar jag ooch sara till långsjön. sedär nu har ni ju värsta guldläget att träffa oss. lova mej en sak innan ni kommer, inga jävla sms ba! ring för i helvete! eller nej skit i att ringaa, kom ba ! gonatt!

världens bästa människa...




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skulle vilja träffa dej !

2010-06-28 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0