airplanes



hali hallå. nej men usch va fult. jag har alltid så svårt att hälsa på er? jag vet inte riktigt hur jag skavariera mej. ni är ju liksom speciella så jag vill komma med något speciellt varje gång. jag försöker, jag lovar.. (gulligt va?) skitsamma, nu börjar jag med ett " hali hallå " och fortsätter med att säga att jag och sara är steeeeeeeeeeek på hög nivå. vi smörjde in oss med olja och det funkade skitbra. vi är bruna som bajs. fast snyggare såklart men shit va solen tog idag. det var jättemysigt hela dagen tills sara hittade en mask/snigel/larv i sona jordgubbar. det var inte lika mys.... jag åkte hem för att äta lite sallad och vi ska troligen ses ikväll också, och imorn.. och dagen efter... och dagen efter de. amen hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slagabadelgren

2010-06-30 @ 00:38:41
Postat av: Anonym

SNYGG!

2010-06-30 @ 10:15:49
Postat av: emmahellgren

1. feeeeeeeeeeeliiiix :D

2. tack <3

2010-06-30 @ 10:23:45
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0