fredag babyyy

jag gick till skolan idag trots allt. eller skola, de var en park vi skulle till. felix ringde och väckte mej kvart över nio och tvingade med mej till söder. det blev mysigare än va jag trott men ändå hm inte så jätekul kasnke... vi satt mest och kastade rosa kyckling på varanda. efter de åkte jag och kajsa och kollade på sjödals utspring. min kusin sprang ut, gud så fin hon va. jag blir tårögd :'). nu ska elin komma hit och hjälpa mej att välja kläder till hennes studentskiva. har feta beslutsångesten ju som alltid. bilder från idag kommer senare. puss på er mina änglar.


Kommentarer
Postat av: Matilda

söta du :)

2010-06-04 @ 16:22:46
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit va snygg du e :) <3

2010-06-04 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0