hitta två nya bilder..

jag vaknade upp hos emma, min fader kom och lämnade mitt bankkort eftersom jag glömt det.
jag och emma hade väärsta deeptalk och snackade sönder med naturgodis och chips, slocknade vid två. emma vill alltid ha tänd lampa, VARFÖR VILL DU DET????? man kan ju inte sova då. iallafall inte jag. oftast vinner jag alltid så vi sover med släkt, tur de annars hade jag väl varit trött som en jäkla oxe nu?
 drog in till stan och mötte alice, skrämde livet ur henne, blev nästan lite rädd själv eftersom hon skrek som en stucken gris och alla blickarna på hm drogs mot henne......... vi köpte present till sara och om jag får säga det själv är jag jävligt nöjd över mitt inköp. jag vill också säga att jag glömde bankkortet hos emma, ibland är jag för klantig. är hjärnan dum får shoppingen lida , HA HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0