ack ack ack

emma hallå vi vill se bilden när du skämmer ut dig? haaallo.
tv-kväll. jag vill se morsan på ballar av stål NU . annars är jag inte med längre.
har min hals blivit bättre ? . tack emma för att jag fick bära dig hela vägen till opel, tack. ni som inte vet så var det hon som gnällde hela vägen vi gick , jag HAR halsfluss , hon sa att hon också "hade" det. hon gnällde som en stor bebis. bilarna som åkte förbi måste trott jag var hennes riktiga mamma....
när jag var magsjuk i höstas och sa det till henne var hennes första kommentar: va nej nu kommer jag också bli sjuk !! när jag hade halsfluss i julas säger hon: va nej nu kommer ju du ha smittat mig !!!!! , idag när man träffar henne: alex du kommer ha smittat mig!, aldrig säga krya på dig eller något , nej då ska bebisen tycka lite synd om sig själv att hon KOMMER bli sjuk. är det du eller jag som är sjuk , vavava ?
haha tur att jag inte bryr mig att du är stöööörsta gnällspiken, bebis unge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0