alex den andra, checkar ut

dating in the dark - hahaha säger jag bara , man kan vara med om man är snygg. annars gå och släng er i väggen, jag sitter och garvar åt alla pluttisar som gör bort sig, programet är med på  braiga tv-listan
desperate housewiwes- vad mer ska jag säga? favorit programet, helt klart. sitter och laddish ner 1 2 3 säsongen, ligger på tredje, är man grym så är man..
cougar town- ööh, sköna people.

är man bänkad framför tv:n elläh? bara för vi är så poppisar har vi besöksrekord. allt tack vare mig......
har man 130 glosor och kan alla är man smart, det betyder att jag är ubersmart. jag kommer plugga aset av mig, om jag inte får mvg på provet kommer jag lägga mig ner på marken och gråta, GRÅTA tills hon ger mig ett för hon tycker synd om mig.

ni visste inte att jag hade barn va? den här unge mannen ska vara med på dating in the dark nästa vecka, jag säger bara lycka till min son :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0