alex in tha house

äre najs elläh äre najs ? det ä najs. jag har sovmorgon. alla som inte gillar sovmorgon räcker upp en hand.
imorn blire, fullt upp. stress som vanligt. mitt liv=stress . men ni vet hur det är. vad gör man inte lixoom?
jag tror jag åker direkt till globen med sarorna. tjejer kan ni sluta heta sara eller, namnet blir uttjatat och om man ropar sara så reagerar alla. jobbigt att man dör. haha jag ska erkänna troligtvis kommer mitt barn också heta sara men iallafall.SÅ jag och sarorna och resten i mitt lag kommer märka lysstavar(?) så kanske alla lysstavar som kommer säljas på lördag har jag tagit i. jag vet jag är lite ball sisådär ibland.

emma tjattar , det stavas väl chattar?,och nej det får inte vara ett halvår kvar till sommaren.....

i´m the best fuck the rest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0