alla barnen cykla utom emma för hon var så tjock att det gick fortare att rulla... va?

min älskade bror väckte mej och hade gjort frukost. han är väl för go. efter min underbara frukost tog jag mej i kragen och ringde ett FETT samtal till alex. hon sov dessvärre.... sedan rullade jag ner till morsan. till min förvåning när jag kommer in, så märker jag att allting är precis som vanligt. besviken.

hey yo niggah, va händer nurå? idag är en sån dag som jag måste se avatar. jag har ju min svenskauppgift att tänka på. en kompis har laddat ner den för min skull och nu äre tänkt att vi ska se den. den är ju typ tre timmar lång så de är väl typ de min dag består av. sen äre kväll, soooft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0