baow chicka baow waow

så blev man ensam i huset igen. eller iaf ensam om att vara vaken. fuck vad tråkigt.
jag har kollat alla bloggar tre gånger. läst alla händelser fyra gånger och gått och öppnat kylskåpet tio. nej imorn får jag sätta fart på grejer. kanske går och shoppar tills jag svimmar because i am rik. eller gå SJÄLV på bio. *säg aldrig, aldrig igen* . samma sak som att åka utomlands själv? jag förstår inte meningen. sitta där på hotellrummet och ruttna? man skiter ju påse så fort det blir kväll. hmmmm....

VAD

vad gör du just nu? - tuggar tuggummi?
vad har du gjort idag? - rökt hasch
vad vill du göra? - springa ner till en kiosk och köpa godis
vad var dagens roligaste? - idag= tråkig dag
vad kommer du komma ihåg av dagen? - om du frågar mig. aaaaaaaaaaabsolut ingenting

VAR
var är det galnaste stället du sovit på? - sopptippen när jag var fyra
var föddes du? - huddinge sjukhus, (ja jag är svensk , vet att det är många tror att jag är neger men så äre inte)
var vill du bo? - USA lätt,
var önskar du du var nu? - i kylskåpet, har alltid gillat kylskåp. de är så mysiga på något konstigt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0