det ska vara ballerina, annars får de va !

tja man glad som fan var jag när jag klev in genom dörrjäven hemma. till min skräck sitter en 17 årig pojke på golvet och gråter. vafan tjuter du för pöjk? då har mamma tydligen köpt fel kakor till honom. (lilla puttenuttan då). då fick farbror emma kila ner till affären och köpa rätt kakor. och vad fick jag för de, inte ett jävla piss....

kom ganska precis hem från V och nu kan jag bara njuta av att jag inte behöver plugga till spanskaprovet vilket alla andra i skolan årskurs 8 behöver göra. vårat spanskaprov är nämligen flyttat för att vi har jordens skönaste lärare. den kan ni suga på ett tag ! fick mina omdömen idag också. då kan man fråga sej; hur har min mamma och pappa lyckats få en så jädrans smart dotter? snygg är hon också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0