detta är gay


ååh va fail alltihopa. hela jävla grejen förstördes. och jag som hade lovat mej själv att jag inte skulle komma hem förrän.... halv tre eller nåt. jag skulle ju haft jättekul sista helgdagen innan jag åker... det blev raka motsatsen... en kul grej mitt i allt sörjande. vet ni va? imorn ska jag börja med en diet som en viss anna har tipsat om. jag ska bara dricka te i tre dagar. tydligen så blir man jättesmal av de. jag och kluttan måste testa de. så från söndag till tisdag får jag bara äta vitamintabletter och dricka te. bra va? och en till sak innan jag lägger mej. snopp är ett avtändande ord. gonatt.




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såklart. Detta är fett gay! :D

2010-03-28 @ 20:50:30
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0