die mother fucker

planerna med att kajsa skulle komma rann iväg för ca en kvart sen. jaha vad gör jag nu då? lite te kasnke? ni kanske tycker att jag borde vara glad som slipper skolan och alla sketna lärare men tänk lite på vad jag känner innuti istället? jag förtjänar inte att ligga hemma själv i mörkret. jag borde få vara med alla mina vänner i skolan ju. pappa ringde precis och fråga om han skulle komma med MCdonalds. hur fan tänker du då farsgubbe? när man redan är sjuk och äcklig, ligger i samma kläder som igår med en bulle på huvudet, vem fan vill ha MCdonalds då? :(( allt jag vill ha är en varm kram och någon som tycker riktigt riktigt synd om mej från hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0