emma kenn dej sjuk :')

jag välkomnar min vän emma i klubben : vara sjuk! känn dig välkomnad.
har jag blivit bättre? asså helvete fan, bajs. jag ska stämma den som ger mig dåligt pencelin. det är USM i helgen , faaaaaaaaaaaattar ni? i´m gonna cal my dad så han kan komma hem med glass, den enda grejen jag kan äta, plus att det är gott. kommer jag till skolan imorn? det är frågan.
 jag ser att emma har haft mytcket roligt idag, hur vare om man skrev mer än fyra inlägg har man inget liv, hmmmmmmm........


Kommentarer
Postat av: biffen

läs mina inlägg smartast i världen, jag leker aatt jag är kingen utan "k" du ÄR kingen utan "k" , vänta nu, nu var de jag som va smart. ojdÅ!

2010-03-22 @ 16:44:26
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0