&%¤#"!$

jag vet att jag svär väldigt mycket nu måste jag få ut min ilska :
doooooktor jäveln säger att jag ska få ett pencelin som är bra , jag vet det eftersom jag hade det förra gången jag hade halsfluss. när jag sen ska hämta ut det från apoteket ska kääääärringen ge mig kåvepenin som suger häst balle! jag såg inte att det var det då eftersom kukförpackningarna ser likadana ut.. fattar ni inte jävla amatör människor att jag har ont!?!?!?! och ni ska kallas "läkare". nu måste jag åka till huddinge imorn klockan tio och hämta ny medicin. tack jäkla fjittungar. jag blir fööörbannad!
SÅÅÅÅ , min ilska är ute. men ack ej mitt halsont.
alla håller väl med om att kyrkor är riktigt läskiga, på kvällen iallafall. hör exakt nu att klockorna låter. vaknar spökerna till liv? eller kommer de klockan tolv? hmm..

det får bli ett fake spöke. sökte på google på spöken och såklart kommer det upp bilder på "andar" och det tror jag på . så eftersom de bilderna skrämde upp mig vill jag inte lägga ut en på bloggen. haha meees. till mitt försvar ser de verkligen verkliga uuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0