jag skojjar bara med er snyggingar. jag är hemma idag.

Skulle du vilja vara längre?
jag är stolt över min längd
Kan du röra på öronen?
klart jag kan
Kan du kolla i kors med ögonen? 
hela tiden
Kan dina föräldrar lita på dig?
jaa!
Kan du vara på fest utan att dricka?
ja
Skuulle du vilja dricka dig full nu?
aa i pyjamas
Kan dina vänner lita på dig?
i alla väder!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
aa, känns som att jag redan gjort de
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
mm
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
annars hade jag nog inte varit lycklig
Har du ett syskon?
en bror som jag älskar mer än allt
Har dina föräldrar ljugit för dig?
de hoppas jag inte


Har du pussat någon som är fyra år äldre? 

japp
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
haha... kajsa kommer du ihåg...?
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
jaa

Vem är din bäste vän?

alexandra
Vem älskar du?
min min familj, och då är kajsa och alexandra inräknade, sen självklart mina kompisar
Vem pratade du senast i telefon med?
kajsabajsa
Vem har du en liten crush i?
ha-HA ingen tack och lov
Vem är snällast i världen?
alexandra...?
Vem vill du prata med?
nu? ingen , har fett ont i halsen
Vem sov du med senast?
kajsa, hon har skabb :((
Vem såg du full senast?
viiiiiiictor :D
Vem vet allt om dig?
alexandra bebis
Vem kysste du senast?
viktor
Vem kramade du senast?
mamma
Vem kan berätta allt för dig?
alla kan berätta allt för mej
Vem kan du berätta allt för?
tommy, kajsa, alex
Vem hatar du?
axel strömbäck


Vad längtar du mest till just nu?
thailand !!!!!
Vad åt du senast?
jag drack ett glas jos
Vad är du mest rädd för i hela världen?
jag är biff? har jag nåt att vara rädd för?
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
aa !
Vad har du för färg på ditt påslakan?
vitt


Tänt eller släckt när du ska sova?
jag sover alltid med tänt, de vet matilda
Godaste drickan till frukosten?
jos!!
Duscha eller bada?
bada
Har du gråtit i skolan nån gång?
hahhaha i fredas !
Hur tar du dig till skolan?
buss/går
Vilken färg har din jacka?
just nu är den svart
Är du höjdrädd? 
lite  

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jappppp.
Har du sett din bästa vän gråta?
ja?
Har du fått någon komplimang idag?
neeeeeeeeeeeeeeee :((
Har du varit på ett party?
hahah party...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0