kalla mej hora fan jag skiter i vilket

jag typ hoppar av glädje när jag kommer utanför dörren på morgonen. är det nåt som verkligen gör mej lycklig så är det solen. här behövs inga pengar eller snygga killar, jag blir lycklig av guds kraft. känns bra! på lunchen satt jag och kjsa i en snövall och bara njööt av vårvärmen. "här sitter ni bra flickor, i solen" fick vi höra ett antal gånger av små rosiga tanter med hund. jag älskar när folk hälsar på en. go for it!

nu ska jag kolla despan sen äre plugga fucket som gäller. måste göra den där avatar-grejen som jag snackat om ett antal dagar nu. känner på mej att de kommer faila ur totalt. alla andra har gjort det så bra... nu liggar ribban för högt för emma. måste ta tag i de här nu, tjafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0