mjuuuh

Dagens humör: trött-trött-trött
Dagens mående: super duper uber tuber dååligt
Dagens borde: HITTA KAJSAS PAPPAS BYXOR!
Dagens frisyr: hållt på att fixa den i timmar !!!, jag ska bara vara hemma .
Dagens smink: tusen lager idomin och brunräm.
Dagens klädsel: -
Dagens planer: träning , I think?
Dagens materiella vill ha: ärjag korkad när jag inte vet vad materiella äär?
Dagens fundering: jag har ingen hjärna
Dagens beroende: goooooooooooodis
Dagens tråkigaste: att jag har lov. HA-HA
Dagens längtan: sommar, HELT klart!
Dagens superlängtan: hihihiwhiw hemlis
Dagens tidning: men shit har ju sagt att jag inte kan läsa.
Dagens låt: fiiiiiireflies
Dagens mat: hahaah skogaholmslimpa!
Dagens mening: *hoppas du får kuk i midsommar*
ALEX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0