mrs sheperd

grey´s är på schemat, trött som en oxe även fast man redan sovit en timme, kan man 150 glosor så blir man rätt trött *tycker synd om mig själv*. av en glimt bara sådär idag på morgonen ser jag på nyheterna att en 23 åring hade gjort sexuella övergrepp på en 80-åring, vad fan tänker pervot med? ska en gammal 80-åring kunna göra något? shit tanten kunde väl knappt röra på sig. är du så desperat att du måste våldta en ÅTTIOÅRING kanske du bode fundera på om livet är värt att leva. jevla snuskunge. aaaaaaaaamagad, folket blir bara galnare och galnare förutom jag dårå.

usm i helgen, betyder att jag inte får äta godis , inte använda mobilen, inte vara uppe sent, sova på ett vandrarhem, inte äta dålig mat, ta ledigt från en halv skoldag och det viktigaste inte blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0