nu vi gå

jag är KLAR. dom kommer in med halvtåget. äre ngn hära som missade ett tåg innan?
vi ska äta feeetaste bullen med fetaste drickan, eller? hoppas på gallerian , det är så flott dära !

har ni typ tvångstankar? eller inte tvångstankar men ungefär om ni åker själva i en hiss så inbillar ni att i sista sekunden som dörren stängs kommer det en mördare? haha det gör jag . eller typ när man ska gå och lägga sig och går förbi vardagsrummet så inbillar jag mig att det sitter en man där och stirrar på mig. sjuuukt. men man blir ju rädd då. det är såna saker jag gör hela tiden. och jag  håller på att skita på mig varje gång.
alexandra du är psykfall, sök upp doktor förfan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0