pay back is on, biatch

har suttit i två timmar med min bild.. jag langar ett bevis på den senare när den är helt färdig, kan någon ge mig tips på vad jag mer kan rita på den?, det jag har nu är en myrstack och ett hus. hur långt kommer man med det? man satsar ju på mvg oooofcourse. om det nu någonsin kommer gå..
ni vet ett övergångställe? en plats på vägen där människor kan gå över till andra sidan. där det är målat med tjocka vita sträck? ja men iaf, idag på övergångsstället så går det en tant på det. varje steg hon tog var två centimeter. två centimeter åt gången. ni fattar ju att det gick segare än slowmotion. men inte gjorde det tanten något. hon bara fortsatte gå i sitt snabba tempo med ett leénde på läppparna. jag var nära på att springa och bära upp tanten, så segt gick det. vilken gentlekvinna jag hade varit om jag gjort det höhö.. promenaden vid övergångsstället slutade med att tio bilar stog i kö vid ett övergångsställe och tutade. ni som satt i bilen har idag slösat tio minuter på att vänta på en tant. känn ångesten komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0