P.S. jag har världens bästa pappa

hej bebsar. sorry för dålig uppdatering. eller jag tar tillbaka de där. vadå förlåt? HAHA vem tror jag att jag är. förlåt säger man om man har dåligt samvete och de har inte jag. joo ... baara för att jag inte tränat idag. fuck off. förlåt emma för att jag inte har tränat idag. imorn äre lärra och träna som gäller. ska träffa VIKTOR oso. fetT najz ztörsta siZE tre hekto köttfärs , mucho bajS!

varför ringer kajsa mej mitt i natten och frågar om jag ska med ut? NU? är du galen kvinna. de är pyje för länge sen. alla ni som fortfarande är uppe. gå och lägg er! inklusive mej. nu ska jag ta mitt pick och pack och gå och sova. Gnatt.

HAAAAAAATAAAAAA ATT JAG INTE HAR NÅN KAMERA, den kommer snart. bufuckinghuuu.

här får ni eN söt bild på mej just nu. tagen i webb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde du va påväg hem sa jag ju :(

2010-03-07 @ 20:52:21
Postat av: biffen

vad menar du ?

2010-03-08 @ 08:33:26
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0